onsdag 19. april 2017

Valldal damekofte. Blir den litt liten?


For en tid tilbake så jeg en oppskrift på en jakke, men fargene (rosa og hvit) gjorde at jeg bladde videre i heftet. Da jeg senere var innom garnbutikken, var jakken utstilt og strikket i grønnfarger.
Da bestemte jeg meg for å strikke jakken i mine farger. Jakken er strikket i størrelse L og jeg nærmer meg nå endelig ferdig. Jakken strikker jeg i Baby Silk og med bare baby alpakka og silke i garnet blir jakken både myk og behagelig. MEN nå lurer på om jakken blir for liten.... Jeg får strikke den ferdig, montere den og så håper jeg virkelig jeg tar feil.


I gang med bolen. Jeg liker fargene

Garnet er mykt og behagelig


Modellen som fikk meg til å st
Ordtak:
Ferie er å ha ingenting å gjøre, og hele dagen å gjøre det på.

Jeg nærmer meg ferdig. Snart bare montering igjen..


5 kommentarer:

  1. Den ble kjempelekker.. Håper inderlig du tar feil vedr størrelsen, og at den passer perfekt når du er ferdig.. Hvis ikke får du prøve å selge den enten her på blogg eller facebook.. Men kjedelig å strikke noe som ikke passer. Baby silk er jo et superdeilig garn.. Lykke til med monteringen. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Nyydelege fargar i kofta.
    Tøff i grønt også. Den grønfargen er in denne våren har eg forstått.

    Fin april vidare.
    helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Wow, den blir fin og i det garnet blir den nok favoritten!
    Nydelig arbeid :)
    Kos deg videre.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fin den blir! Håper den passer :-)
    Bra ordtak :-)

    SvarSlett
  5. Sukk og stønn, jeg har siklet etter denne leeenge og det ble ikke bedre av denne bloggposten !

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.