torsdag 8. september 2016

Alle priser utsikten...

En sjelden sommerdag var på visitt i Bergen i dag og da var det fint med fleksitid på konto og mulighet til å ta fri tidlig.
Alba og jeg tok turen til Løvstakken (490moh) fra Krohnegården. Dette er et av Bergens syv fjell, har flott utsikt i alle himmelretninger og turen anbefales.
Hoppende glad for tur til Løvstakken i sol

Utsikten er det ingenting å si på

Ut på tur...

En pust i bakken før returen

Sitat:
Alle priser utsikten fra fjellene,
ingen snakker om alle de utsikter de ligger i veien for.

Nils Kjær

Den fineste..






9 kommentarer:

  1. Morsomt sitat.. Det hadde jeg ikke tenkt på. Ellers må jeg jo si at den byen kler solskinn, det er jo så flott - nettopp på grunn av alle fjellene.. Klem fra Trondheim

    SvarSlett
  2. Herlige billeder og sjovt citat, hæ hæ:-)))
    Klem og rigtig god weekend

    SvarSlett
  3. Fantastisk utsikt!
    Og et dyptpløyende sitat :-)

    SvarSlett
  4. Valker utsikt! Har skjønt ar man må benytte skjangsen når det er fin vær i Bergen,spesielt i sommer :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Det fineste av de syv fjellene er Løvstakken, synes jeg! Men så er jeg glad i utsikten hjem til Varden ;)

    SvarSlett
  6. Alba er så nydelig, nydelig vær og deilig å være på tur.

    SvarSlett
  7. Fint i Bergen.
    Eg var der i helga i nydeleg ver.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å høre! Bergen er fin i sol og når det regner vaskes byen :-)

      Slett
  8. ÅÅÅ så fin hon är! :)) och härlig utsikt på turen!

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.