fredag 23. oktober 2015

K o n t r a s t e r

En sen høstferie, som har vært preget av kontraster, nærmer seg slutten. Batteriene er ladet og ferien har vært fin!
Tidlig morgen på Oppheim
På Jordalskavlen
 I strålende sol ankom vi fjellet og høsten viste seg fra sin vakreste side. Uken har vist oss både sol, snø, regn og kraftig vind. Brøytepinnene er på plass og vinteren kommer stadig nærmere.
Morgenstund har gull i munn


Alba i vinterfrakk
Dagens tur på Vikafjellet var frisk og gikk fra Hestavollen mot "store-Grungen", Alba tok frakken på og holdt kulden ute.

Slå floke hjelper for å holde kulden ute


Avslutningsvis legger jeg ved flere bilder fra starten på ferien. 
Morgenstund i Myrkdalen
 Sitat:
Jeg ønsker deg nok sol til at livet ditt blir lyst.
Jeg ønsker deg nok regn til at du setter pris på solen.
Myrkdalsvatnet
Flere Vossa-sauer

2 kommentarer:

  1. Jeg sier det igjen..fantastisk flotte bilder. Dette er du superflink på.. God helg. Hilsen Inger Johanne

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.