søndag 8. mars 2015

Tur til vakre Lærdal

Heldige meg som har en søster boende i vakre Lærdal!
 Denne helgen samlet en del av familien seg hos henne.
Vertinnen startet helgen med å ta oss med på en times tur langs elvebredden i Lærdal og avsluttet med omvisning på gamle Lærdalsøyri.
Lærdalsøyri var det første tettstedet i Sogn og Fjordane og var nær på å få bystatus. Mye av det gamle 200 år bygningsmiljøet er tatt vare på og er vernet. 
Husene er mange og vakre. De er velholdt og et syn for øye.
De har fine tun i harmoniske farger.
 

Helgen fløy og ble fin på alle måter.
Jeg gleder meg allerede til neste besøk hos Astrid i Lærdal.

Stor møter liten!
Denne vakre jakken er ett lån til meg; strikket av mamma for 25-30 år siden. Jeg ble glad!

Modell Runde fra Rauma. Modell 6162.


Kari, Astrid og Birte

Avslapping med strikketøyet gav både energi og fred og ro.
Jeg gleder meg allerede til neste besøk.
Halvpatent. Genser strikkes av restegarn
Sitat:
Spør deg selv om hva som er viktig i livet ditt,
og så rydder du plass for det! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.