fredag 27. mars 2015

En bestevenn

Jeg har en venninne. Jeg har hatt henne alltid.
Nå bor vi i hver vår by.
En helg i mars skulle hun til Bergen med jobben og vi planla derfor ingen treff. 
Men for meg var det veldig rart å tenke på at vi var i samme by uten å skulle treffe hverandre!
Men jeg bare måtte se henne..
Derfor  dro jeg til Bergen sentrum tidlig lørdag morgen. Verken jeg eller Bergen var helt våken da jeg kom til hotellet men jeg fant henne i matsalen.
Det var  godt å se henne igjen og få noen fine timer sammen.
Sitat:
Takk for smil og gode stunder, millioner små sekunder!



1 kommentar:

  1. Ååååå.. såå kos, Birte.. Og så godt å se deg. God påske til deg og dine. Godklem fra Inger Johanne

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.