søndag 6. januar 2013

Kortid, visst ikkje no?


Kortid passar da å ta tak i draumen din,
vist ikkje no?

Kortid passar da å unna seg da besta,
vist ikkje no?

Kortid passar da å seia:
"Eg elskar deg", springa barbeint i graset på livets veg,
visst ikkje no?

Kortid skal du slutta å bry deg om kva alle andre syns,
visst ikkje no?

Kortid skal du elska deg sjølv for den du er,
visst ikkje no?

Kortid skal du tørra visa ditt sanne "EG", den som du verkelig er
som er HEILE deg,
visst ikkje no?

Eg undrast berre på om du også kjenner
At livet mesta renn ut mellom hender
som sand i eit timeglas.
Grått er det tomt.
Utanfor glar sola. Snart er da skumt...,

Du kan ikkje venta i all æva.

-kortid skal du våga å leva,.....
-VIST IKKJE NO?

Skrevet av Linda Fosse
 TUR:
Hyttetur med gode venner
Km? Fine stunder og gode samtaler er vanskelig å måle.

3 kommentarer:

  1. Et vakkert dikt. Jeg hørte det faktisk på radioen i morges, men fikk ikke med meg hva det het.. prøvde å google, men fant det ikke. Derfor helt utrolig at du nå legger ut det samme diktet.. (Vi er da samkjørt, kjære Birte).. Ha en flott søndag videre..

    SvarSlett
  2. Dette var eit nydeleg dikt! Skal ta godt vare på det for framtida. Ynskjer deg eit godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Kjekt de likte det. No har diktet vorte til ei heil framsyning, som hadde premieré på Den Nationale Scene i Bergen 8. Mars. Sjå www.lindafosse.com for oppdatert speleliste. Tusen takk <3 Linda Fosse <3

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.