onsdag 26. desember 2012

Litt om blogging

I august 2012 startet jeg å blogge. Min gode venninne hadde laget egen blogg og oppfordret meg til å lage turblogg. Jeg blogge? Nei, en plass går grensen!
Men tanken modnet og jeg fikk lyst il å prøve. Jeg liker jo å gå turer, jeg liker å skrive og jeg liker å fotograferer så da startet jeg bare opp :-)
  
Prosjektet må virkelig kalles: Birte gjør ting hun ikke kan.
Konklusjon:
Det har vært kjekt å blogge og jeg har lært mye nytt. Det motiverer meg til nye turer, til å se ting jeg ikke så tidligere, til å fotografere og til å skrive.
Så jeg fortsetter blogglivet en stund til.
Mange besøker bloggen og jeg får mange fine tilbakemeldinger. Det motiverer meg til å bli litt bedre for hver gang.
Det hadde selvsagt vært veldig kjekt om kommentarene ble skrevet her også.
 
Visdomsord:
Når du har gått akkurat så langt at du ikke orker å gå et skritt til, da har du gått akkurat halvveis av hva du klarer!
 

1 kommentar:

  1. Jeg synes du har fått til en flott tur-blogg. Den handler jo om alle slags turer..både de store fjelltoppene eller om gåturen til jobben. Det handler rett og slett å SE det en møter på sin vei. I minneboken min står det; "Se nøye skal du øyne det store i det små" - og sånn er det i turbloggen din også. Flott jobbet.

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.